سفر ریاست محترم جمهوری به تربت حیدریه
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه، خراسان رضوی- رییس جمهوری اسلامی ایران به حاكمان استكباری توصیه كرد كه دست از قلدری ها و خودخواهی ها بردارند و به راه ملت ها بازگردند.

1391/02/22 - 11:58

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' عصر جمعه در ادامه دومین روز از چهارمین دور سفر استانی به خراسان رضوی در اجتماع با شكوه مردم تربت حیدریه در ورزشگاه تختی این شهرستان حضور یافت.

وی در سخنانی اظهارداشت: اگر قدرت های استكباری حق را نپذیرند و خود را اصلاح نكنند باید بدانند ملت ها امروز به دنبال توحید و عدالت هستند و به زودی دست قدرت خدا از آستین ملت ها بیرون خواهد آمد و شما را از اریكه قدرت به زیر خواهد كشید.

وی با طرح این سوال كه چرا قدرت های غربی با ملت ایران با بی ادبی و قلدری صحبت می كنند و به ایرانیان توهین می كنند، یادآور شد: این ملت بزرگ زمانی كه شما یكدیگر را می كشتید و طهارت و پاكی را نمی شناختید، صاحب فرهنگ و تمدن بود. ملت ایران پایه گذار فرهنگ و تمدن عالم است.

رییس جمهوری، برخی حاكمان غربی را به حاكمان تازه به دوران رسیده توصیف كرد و گفت: اگر روزی لازم باشد فیتیله شما پایین كشیده شود و ادب شوید، همین جوانان تربت حیدریه برای ادب كردن شما كافی خواهند بود.

احمدی نژاد یادآور شد: تاریخ نشان داده است كه ملت ایران همواره در طول تاریخ دشمنان خود را به زیر كشیده است یا آنها را در خود هضم كرده است.

وی تصریح كرد: بدخواهان ایران می دانند كه اگر ملت ایران در حركت به سمت قله ها از مرزهای صنعت، علم و فناوری عبور كنند دیگر هیچ كس جلودار این ملت نخواهد بود.

رییس دولت دهم با بیان این كه همه مشكلات بشریت در طول تاریخ به خاطر تن ندادن برخی حاكمان به توحید، عدالت و روی گردانی از محبت بوده است، افزود: در این جا از زبان ملت ایران به قلدرهایی كه امروز به تبعیت از شیطان ایستاده اند و با فشار، توهین، سلاح، زورگویی و غارتگری می خواهند مانع از استقرار عدالت در جهان شوند، می گویم شما كه بر مراكز ثروت و قدرت جهان به ناحق و غاصبانه مسلط شده اید و برای رسیدن به اهداف شیطانی خود دست به هر كاری می زنید، بهتر است راه خود را اصلاح كنید و تسلیم حق شوید.

احمدی نژاد خطاب به حاكمان ناعادل برخی كشورها همچنین اظهار داشت: شما در سراشیبی سقوط هستید و راه به جایی نخواهید برد. خیال نكنید با تجاوز، زورگویی و چپاول ثروت ملت ها به عزت و سعادت می رسید. بدانید حاكمیت تولید، عدالت و مهرورزی به نفع شما و به نفع همه است و می تواند شما را به سعادت واقعی برساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش توحید، عدالت، محبت و مهرورزی را از مهم ترین عوامل شكل گیری یك جامعه بشری به معنای واقعی آن و جامعه ای مملو از صلح، دوستی و آرامش دانست.

رییس قوه مجریه گفت: اعتقاد به توحید نخستین لازمه شكل گیری یك جامعه همراه صلح و آرامش است.

احمدی نژاد، عدالت را یكی دیگر از لازمه های پایه گذاری جامعه ای مطلوب و دور از كینه توزی و دشمنی عنوان كرد و یادآور شد: اگر در جامعه ای بی عدالتی و ظلم جاری باشد جایی برای شكوفایی، رشد و كمال انسان باقی نمی ماند.

وی همچین محبت و مهرورزی را به عنوان یكی دیگر از لازمه های شكل گیری یك جامعه انسانی به معنای حقیقی آن توصیف كرد و گفت: حقیقت و جوهره اصلی انسان در سایه محبت چشیدن و محبت چشاندن شكوفا می شود و اگر روابط بین انسان ها در جامعه ای براساس محبت برقرار نشود، آن جامعه هرگز روی عزت و سعادت را نخواهد دید.

رییس جمهوری با طرح این سوال كه چه زمان هم توحید، هم عدالت و هم محبت بر جامعه انسانی حاكم می شود؟ اظهار داشت: با ظهور انسان كامل امام عصر (عج) جامعه بشری مملو از توحید، عدالت، محبت و مهرورزی در جهان شكل می گیرد.

احمدی نژاد امروز در جریان دومین روز از چهارمین سفر استانی به خراسان رضوی علاوه بر شهرستان تربت حیدریه به شهرستان های باخرز، رشتخوار، خواف، زاوه نیز سفر كرد و با مردم این شهرستان ها از نزدیك دیدار كرد.

تصاویر :

 

 

 

 






تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 110291
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت